Online marketing

Laadsnelheid

De laadsnelheid van een website is over de jaren heen steeds belangrijker geworden. Zoekmachines hechten veel waarde aan gebruikerservaring. Deze ervaring wordt steeds meer beïnvloed door de snelheid waarmee een website geladen wordt en daarmee dus te bekijken is. Als een website niet snel geladen kan worden, zal een website beduidend lager ranken in de zoekmachines. Bij de analyse van de website wordt gekeken waar de meeste winst te behalen is, zodat de website een betere laadtijd kan behalen en daardoor meer bezoekers trekt.

  • Verbeterde laadsnelheid
  • Vergroten van gebruikerservaring
  • Hogere ranking binnen zoekmachines

Interne factoren

Interne factoren zijn de elementen waar we zelf invloed op kunnen uitoefenen. De titel en omschrijving van een pagina, de kopteksten en benamingen van afbeeldingen. Maar bijvoorbeeld ook de interne links die naar andere relevante pagina’s verwijzen. Allemaal dragen ze bij aan een optimale inrichting van je website en daarmee dus hogere scores in de zoekresultaten van zoekmachines. Na een uitgebreide screening van een website brengen we alle interne factoren volledig in kaart en bepalen we of deze geoptimaliseerd moeten worden.

  • H1, H2 en H3 bepalen
  • Interne links bepalen
  • Screening en actief advies

Indexatie

Het indexeren van een website vormt een belangrijke schakel in een zoekmachine-optimalisatie traject. Als een website niet toegankelijk is voor zoekmachines, zal deze ook niet getoond worden in de resultaten. Daarom zal in het begin van een traject goed gekeken worden naar de huidige situatie rondom de indexatie van de website. Wij analyseren met diverse tools de indexering van de website en leggen eventuele pijnpunten bloot om die vervolgens op te lossen.

  • Optimale toegankelijkheid
  • Technische analyse
  • Zoekmachine vriendelijk

Websitestructuur & Content

Essentieel is of je website juist is ingericht rondom die voor jou relevante zoektermen. Daarvoor is een uitgebreid en gedegen zoekwoordonderzoek uiterst belangrijk. Daaruit volgt een advies over website-structuur die gewenst is om rondom die zoektermen, relevante pagina’s te maken. Vervolgens moet voor die aangemaakte pagina’s unieke content geschreven worden. De vindbaarheid van een website of pagina is namelijk slecht wanneer Google niet kan bepalen waar jouw pagina/website over gaat. Om jouw website goed te kunnen indexeren in de zoekresultaten is het belangrijk dat er voldoende content op je pagina’s staat. Uiteraard met de juiste zoekterm-focus.

  • Zoekterm analyse
  • Unieke relevante content
  • Logische website-structuur

Linkbuilding

Linkbuilding vormt sinds het begin van zoekmachines als een van de belangrijkste factoren voor het succes van een website. Door een goed en gezond linkprofiel te hebben, weten zoekmachines zoals Google dat je website belangrijk is. Een link vormt een soort van “stem” op een andere website. Hoe meer “stemmen” op je website, hoe belangrijker je website wordt. We bekijken samen met jou welke links de meeste potentie hebben, en bepalen samen een strategie om deze relevante links ook daadwerkelijk te krijgen.

  • Bepalen van relevantie links
  • Gezond linkprofiel als doel
  • Juiste landingpagina's bepalen
BVB Media indexatie

Indexatie

Het indexeren van een website vormt een belangrijke schakel in een zoekmachine-optimalisatie traject. Als een website niet toegankelijk is voor zoekmachines, zal deze ook niet getoond worden in de resultaten. Daarom zal in het begin van een traject goed gekeken worden naar de huidige situatie rondom de indexatie van de website. Wij analyseren met diverse tools de indexering van de website en leggen eventuele pijnpunten bloot om die vervolgens op te lossen.

  • Optimale toegankelijkheid
  • Technische analyse
  • Zoekmachine vriendelijk
BVB Media laadsnelheid pagina

Laadsnelheid

De laadsnelheid van een website is over de jaren heen steeds belangrijker geworden. Zoekmachines hechten veel waarde aan gebruikerservaring. Deze ervaring wordt steeds meer beïnvloed door de snelheid waarmee een website geladen wordt en daarmee dus te bekijken is. Als een website niet snel geladen kan worden, zal een website beduidend lager ranken in de zoekmachines. Bij de analyse van de website wordt gekeken waar de meeste winst te behalen is, zodat de website een betere laadtijd kan behalen en daardoor meer bezoekers trekt.

  • Verbeterde laadsnelheid
  • Vergroten van gebruikerservaring
  • Hogere ranking binnen zoekmachines
BVB Media Websitestructuur & Content

Websitestructuur & Content

Essentieel is of je website juist is ingericht rondom die voor jou relevante zoektermen. Daarvoor is een uitgebreid en gedegen zoekwoordonderzoek uiterst belangrijk. Daaruit volgt een advies over website-structuur die gewenst is om rondom die zoektermen, relevante pagina’s te maken. Vervolgens moet voor die aangemaakte pagina’s unieke content geschreven worden. De vindbaarheid van een website of pagina is namelijk slecht wanneer Google niet kan bepalen waar jouw pagina/website over gaat. Om jouw website goed te kunnen indexeren in de zoekresultaten is het belangrijk dat er voldoende content op je pagina’s staat. Uiteraard met de juiste zoekterm-focus.

  • Zoekterm analyse
  • Unieke relevante content
  • Logische website-structuur
BVB Media Interne Factoren

Interne factoren

Interne factoren zijn de elementen waar we zelf invloed op kunnen uitoefenen. De titel en omschrijving van een pagina, de kopteksten en benamingen van afbeeldingen. Maar bijvoorbeeld ook de interne links die naar andere relevante pagina’s verwijzen. Allemaal dragen ze bij aan een optimale inrichting van je website en daarmee dus hogere scores in de zoekresultaten van zoekmachines. Na een uitgebreide screening van een website brengen we alle interne factoren volledig in kaart en bepalen we of deze geoptimaliseerd moeten worden.

  • H1, H2 en H3 bepalen
  • Interne links bepalen
  • Screening en actief advies
BVB Media linkbuilding

Linkbuilding

Linkbuilding vormt sinds het begin van zoekmachines als een van de belangrijkste factoren voor het succes van een website. Door een goed en gezond linkprofiel te hebben, weten zoekmachines zoals Google dat je website belangrijk is. Een link vormt een soort van “stem” op een andere website. Hoe meer “stemmen” op je website, hoe belangrijker je website wordt. We bekijken samen met jou welke links de meeste potentie hebben, en bepalen samen een strategie om deze relevante links ook daadwerkelijk te krijgen.

  • Bepalen van relevantie links
  • Gezond linkprofiel als doel
  • Juiste landingpagina's bepalen

Mogen wij ook
jouw website bouwen?

Wij bouwen jouw website met passie voor ons vak.